Customer satisfaction score 9.2

< terug naar Uncategorised

Wat kost het en hoe kan ik betalen?

Wij werken met vaste, transparante tarieven die u hier kunt vinden. U betaalt per PIN (bij een afspraak) of online per iDEAL of PayPal (bij aangifte online).

Wat is een expat?

Een expat is een persoon zonder de Nederlandse nationaliteit die tijdelijk dan wel voor een langere tijd in Nederland verblijft, eventueel in het bezit van een 30%-regeling. Bijvoorbeeld een werknemer die door een internationaal opererende organisatie in Nederland is gestationeerd.

Onder een expat verstaan wij ook de belastingplichtige die gedurende het jaar in Nederland is komen wonen (immigratie) dan wel de oud-inwoner die gedurende het jaar uit Nederland is vertrokken (emigratie).

Wat is een fiscaal partner?

Uw fiscale partner is de persoon waarmee u getrouwd bent, of de persoon waarmee u samenwoont (Onder bepaalde voorwaarden, zie hiervoor de website van de belastingdienst. Let op: de voorwaarden voor fiscaal partnerschap zijn per 2011 gewijzigd ten opzichte van 2010). U kunt ervoor kiezen om samen aangifte te doen op één biljet. Dat is gemakkelijker en goedkoper dan voor ieder apart aangifte te doen.

Kost het nooit meer als mijn aangifte ingewikkelder blijkt te zijn?

Nee. Het risico dat wij met uw aangifte mogelijk meer tijd kwijt zijn, is geheel voor ons. Let op: er geldt een toeslag voor ondernemers.

Door wie wordt mijn aangifte ingevuld?

Het team van AangifteDirect is universitair geschoold en heeft jaren ervaring bij de grote accountacy kantoren in het opstellen van belastingaangiften. Hierdoor weet u zeker dat uw aangifte deskundig wordt opgesteld. Maar een foto zegt meer dan duizend woorden. Maak kennis met ons team.

Leveren jullie nog andere diensten naar het opstellen van belastingaangiften.

Ja, naar onze aangifte praktijk hebben wij een adviespraktijk, met name op het gebied van de inkomstenbelasting. Klik hier voor meer informatie over onze overige dienstverlening. Let wel, de diversiteit aan fiscale casuistiek waarin ons kantoor klanten adviseert is zo groot, dat wij ter indicatie slechts een aantal vormen van advisering noemen.

Waar is jullie kantoor?

Wij houden kantoor aan de Nachtwachtlaan 20 in Amsterdam. Onze locatie is goed bereikbaar per auto en per openbaar vervoer.

De Belastingdienst kan mijn aangifte toch gratis invullen? Waarom zou ik dan naar jullie gaan?

Dat klopt. Bij de Belastingdienst kunt u echter alleen terecht bij een inkomen of vermogen tot een bepaald bedrag. Bovendien: vindt u het prettig om uw belastingaangifte te laten invullen door de instantie die hem ook controleert? De medewerkers van AangifteDirect zijn universitair geschoold en hebben een uitgebreide extra training gekregen om te zorgen dat uw aangifte goed en efficiënt wordt ingevuld. Wij bieden topkwaliteit tegen een laag tarief. Als u uw aangifte door ons laat invullen dan weet u zeker dat u niet teveel belasting betaalt!

Wat hebben jullie allemaal nodig om mijn aangifte in te vullen?

Klik hier voor een checklist.

Hebben jullie mijn DigiD nodig?

AangifteDirect is als belastingconsulent ingeschreven bij de Belastingdienst. Wij werken met speciale software waarmee wij uw aangifte ook zonder DigiD kunnen versturen.

Krijg ik ook een kopie van mijn belastingaangifte?

Ja, u krijgt uiteraard een uitdraai van uw belastingaangifte mee.

Helpen jullie mij ook als ik vragen of een controle van de Belastingdienst krijg, of als ik de aanslag wil laten controleren?

Ja, daarvoor kunt u ook contact met ons opnemen! Hiervoor rekenen we wel extra kosten. Dat geldt uiteraard niet als blijkt dat wij een vergissing hebben gemaakt bij het invullen van uw aangifte.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Klik op deze link. Hiermee komt u direct in onze agenda en kunt u de dag en het tijdstip kiezen dat u het beste past.

Kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?

Ja dat kan, kosteloos. Klik op de link in uw bevestigingsmail.

Wat als ik ziek of verhinderd ben op de dag van de afspraak?

Belt u dan met 020 820 83 40 zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken, zonder extra kosten.

Wat gebeurt er als ik iets ben vergeten mee te nemen bij de afspraak?

Mogelijk kunnen wij op dat moment uw aangifte dan niet volledig invullen. We zullen dan een nieuwe afspraak met u inplannen, zonder extra kosten.

Wat gebeurt er met mijn informatie?

Wij gaan uiteraard zeer discreet om met de door u verschafte informatie. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en na het invullen van de aangifte aan u geretourneerd. Wij verwerken de aangiften in speciale software zodat de informatie niet voor derden toegankelijk is.

Hoe komt het dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Controleer het e-mailadres dat u heeft ingevuld of controleer uw spam-folder. Mocht u de e-mail alsnog niet kunnen vinden, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u gelijk!